Nova Scotia Hunting Forum banner

Vermiste kinderen

1.9K views 36 replies 12 participants last post by  TonyM  
#1 ·
Er mist nog iets, het lijkt verdacht. Hoe ver zou een kind van 4 kunnen gaan en zou de luier niet ergens afgevallen zijn? De moeder leek tijdens het interview kalm, cool en beheerst, geen hysterie, niet huilen, waarom zou ze weggaan en "bij familie gaan wonen", ik zou denken dat de moeder daar zou zijn en zou hopen op nieuws. Ffs, als het mijn kinderen waren, zou ik zelf zoeken, net als mijn vrouw. Er lijkt zeker iets niet te kloppen. Hopelijk heb ik het helemaal mis en vinden ze ze heel snel!

#3 · (Edited)
Het lijkt inderdaad vreemd dat 2 heel kleine kinderen in korte tijd in hun eentje heel ver zouden kunnen komen.

Ik heb op een kaart gekeken om te zien of er daar een meer of rivier is. Leek er niet op, maar je hebt niet veel water nodig om een probleem te hebben.

Zoals je zegt, hopelijk worden ze snel levend en in orde gevonden. Ik vrees het ergste, maar hoop op de beste afloop.

#5 ·
Al die mensen kammen het gebied uit. Honden pikken geen spoor op en thermische drones slaan nergens op.....Er is hier duidelijk iets aan de hand.

#9 ·
Had gehoopt dat ze dezelfde dag of de volgende dag gevonden zouden zijn. Moeilijk om alleen al over de situatie na te denken.
Het incident met Andy Warburton achtervolgt me nog steeds van tijd tot tijd.
Ik moest hem opzoeken, en toen herinnerde ik me dit trieste verhaal.

#11 ·
Mijn kinderen, mijn kleinkinderen, de kinderen van wie dan ook die in huis komen, zijn altijd het helderste deel van mijn / ons leven geweest! Ik kan me dit soort tragedie in iemands leven niet eens voorstellen. Zoveel verhalen die rondzweven, de ergste van de ergste scenario's ook. Zoveel theorieën, maar hopelijk komen de waarheid en de feiten snel naar voren. Laat de ongegronde beschuldigingen en internetonzin achterwege!

#13 ·
De zoektocht wordt tegen het einde van de dag teruggeschroefd. De RCMP zal bekijken hoe verder te gaan, waarbij ook ernstige misdrijven worden onderzocht. Er is meer dan wat er vandaag in de persconferentie werd verteld. Een Mountie moest zijn tranen bedwingen toen hij probeerde vragen te beantwoorden. Er werd één kleine laarsafdruk gevonden, maar verder niets na een uitputtende zoektocht in dat gebied, en een andere Mountie verklaarde hoe het landschap met alle markeringen op de bomen laat zien hoe uitgebreid zoekteams het landschap hebben doorzocht.

ik had er vanaf het begin geen goed gevoel over, omdat ik in het verleden bij zoekacties ben geweest nadat de termijn van 3 dagen was verstreken, en het overleven alleen afhangt van hoe goed je gekleed bent, en nu op dag 5 ziet het er naar mijn mening niet goed uit.

#16 ·
De zoektocht wordt nu tegen het einde van de dag teruggeschaald, de RCMP zal bekijken hoe verder te gaan, ook Major Crimes onderzoekt, er is meer dan wat er vandaag in de persconferentie werd verteld. Een Mountie moest zijn tranen bedwingen toen hij probeerde vragen te beantwoorden. Er werd een kleine laarsafdruk gevonden, maar verder niets na een uitputtende zoektocht in dat gebied en een andere Mountie verklaarde hoe het landschap laat zien hoe uitgebreid zoekteams het landschap vanuit de lucht hebben doorzocht.

ik had hier vanaf het begin geen erg goed gevoel over, omdat ik in het verleden bij zoekacties ben geweest nadat de termijnen van 3 dagen begonnen af te nemen, alleen overleven afhankelijk van hoe goed gekleed je bent en nu op dag 5 ziet er naar mijn mening niet goed uit
Major crime is sinds het begin betrokken, standaardpraktijk in alle vermissingszaken.

#15 ·
Zeker heel verdrietig en we zullen misschien nooit de hele waarheid weten. Ik denk niet dat ze zomaar wegliepen, laten we eerlijk zijn, een vier- en een zesjarige zullen niet al te ver reizen, vooral niet door een bosrijk gebied als dat. Had binnen een dag gevonden moeten worden, imo, vooral omdat je erop kon wedden dat ze allebei zouden huilen als ze de weg naar huis niet konden vinden. Weet niet zeker wat er in die vroege uren is gebeurd. Er klopt iets niet aan deze hele situatie. We moeten allemaal (de samenleving als geheel) voor alle kinderen zorgen, koste wat het kost.

#17 ·
Ik denk ook niet dat ze ver zouden zijn gekomen, als de bossen daar net zo zijn als hier. Het is erg zwaar om hier door de bossen te gaan vanwege orkaan Fiona.

#18 ·
ik denk niet dat ze ook maar al te ver zouden zijn gekomen, als de bossen daar zoals hier zijn, is het heel zwaar lopen met de bossen hier vanwege orkaan Fiona
Op dit moment kunnen we alleen maar hopen en bidden

#20 ·
Goed gezegd en ik ben het ermee eens.
Bedankt! Eén ding dat ik vergat te vermelden, is het feit dat zelfs in veel gevallen ervaren jagers/boswachters een onbekend gebied ingaan zonder pad om te volgen, vaak in cirkels eindigen, dus hoe zou je dat feit toepassen op twee kleine kinderen? Ik zou denken dat ze hetzelfde zouden doen, alleen meer geneigd om een iets kleinere cirkel te zijn, wat een van de redenen is waarom ik dacht dat ze vrij snel gevonden hadden moeten worden.

#22 ·
Ik kan niet anders dan me afvragen of dit misschien een geval is van ontvoering door hun vader. Hoewel niet goed, zou dat de voorkeur hebben boven de meeste andere mogelijkheden.
Misschien nooit aan gedacht, maar dat zou betekenen dat de kinderen oké zijn. Ik kan me voorstellen dat de politie daaraan heeft gedacht en aan het kijken is. Ik denk dat de politie veel meer weet dan ze de media vertellen.

#28 ·
Ik hoorde gisteren uit de geruchtenmolen dat hun vader in de gevangenis zit?? Ik weet niet zeker of er iets van waar is...maar als het zo is, dan gaat er een kleine strohalm van hoop weg waar sommigen zich aan vastklampten...ik ook. :cry::cry:🙏🙏

#30 ·
Stiefvader zegt dat ze iemand moeten laten invliegen voor een leugendetectortest EN er is geen apparatuur beschikbaar, dus het RCMP-hoofdkwartier heeft de apparatuur en een gecertificeerde persoon om dergelijke tests uit te voeren, elke aanwerving in de rechtshandhaving gaat voor een en reist meestal naar het RCMP-hoofdkwartier in HRM. Hiervan ben ik 100% zeker dat dergelijke apparatuur en personeel in de provincie aanwezig zijn. Dit stinkt gewoon. Nieuwe baby 16-18 maanden oud, zijn 2 oudere kinderen uit een vorig huwelijk, haar 2 kinderen vermist, ze blokkeert hem op sociale media en alle contacten. Zijn familie heeft zoekers en de politie van hun eigendom verwijderd.
Oude single wide met zware schuifdeur en de ene minuut de ene versie, de volgende minuut de afwisselende versie en geen van beide partijen vertelt dezelfde details.
Ik heb medelijden met iedereen die zoekt, de middelen en het geld die zijn besteed om deze kinderen te vinden in een slechte situatie die geen positieve uitkomst lijkt te hebben en vooral de veiligheid van de kinderen zelf, moeten echt de schroeven aandraaien bij de ouders en iedereen die die week contact heeft gehad. Om nog maar te zwijgen van het feit dat leraren bevestigden dat ze sinds de vorige maandag niet op school waren, maar de oudere kinderen wel op school waren.