In dit nieuwsbericht:
Six-year-old Lilly Sullivan and her four-year-old brother Jack were reported missing on May 2
web.archive.org
8 mei 2025 De RCMP doorzoekt het dichte bos achter het huis met een helikopter. Rechercheurs in burger komen opnieuw om met de heer Martell te spreken. “In feite willen ze op dit moment gewoon kijken naar alle technologie die kan helpen bij het matchen van telefoons die op de werf zijn gekomen”, zei hij. We zien bewijs uit de bovenstaande vette, cursieve en onderstreepte verklaring dat met een SMART-mobiele telefoon ELKE BEWEGING WORDT GEVOLGD, het doet denken aan deze sciencefiction-tv-show uit de jaren 90, The Outer Limits intro (1 minuut lang):
SMART=Self-Monitoring Analysis and Reporting Technology. Verbinding maken met internetnetwerken en dus verbinding maken met andere apparaten of externe databases. Ongeveer twee jaar geleden, in januari, maakte ik een reis naar Meaghers Grant, NS (precies 55 KM van mijn huis in Woodlawn, Dartmouth):
Halifax, NS, Canada
www.google.com
om carrosseriewerk aan mijn auto te laten doen, op de locatie pleegde ik twee telefoontjes (Apple Iphone SE 3e generatie) naar twee verschillende vrienden om me daar op te halen. Toen ik thuiskwam, was de standaard kaartlocatie voor de volgende twee maanden of zo, elke keer dat ik Google Maps op mijn desktopcomputer opende, Meaghers Grant, niet langer Dartmouth zoals het altijd was. Een ander voorbeeld is dat toen ik vroeger consumentenelektronica repareerde (tv's, videorecorders, audio voor thuis/auto en draadloze telefoons), ik handgeschreven reparatiebonnen schreef en alleen contant geld accepteerde (ongeveer 1998-2016) omdat dit toen de meest voorkomende vorm van betaling was en geen EMT (Interact E-Transfers) tot later in mijn reparatietijdlijn, maar ik accepteerde nog steeds geen E-Transfers omdat ze niet zo gebruikelijk waren als tegenwoordig. Ook mijn telefoonnummer (902) XXX-XXXX was een vaste lijn en nu een mobiele telefoon. Welnu, toen ik in 2017 of zo voor het eerst lid werd van Facebook (mijn klanten bleven zeggen: 'Word lid van Facebook, je krijgt veel klanten voor het repareren van keukenovens'), zodra ik inlogde, toonde Facebook ook mensen die ik kende (klanten) en vroeg me of ik ze als vriend wilde toevoegen of hoe Facebook het ook noemde, hoe in godsnaam wist Facebook dat dit mijn oude klanten waren? en de meeste van deze klanten brachten me alleen een tv of videorecorder of stereo, ik heb misschien maar twee tot drie consumentenelektronica voor hen gerepareerd. Ik sloot mijn Facebook-account ongeveer 6 maanden later omdat ik geen klanten kreeg voor het repareren van keukenovens. Toen heb ik ongeveer twee jaar geleden weer een account aangemaakt omdat Kijiji dood was.
Conclusie: Ze weten wat, wanneer, wie en waarom er met die kinderen is gebeurd, maar ze moeten al hun eenden op een rij hebben voordat ze de trekker overhalen.